Wij runnen Eigenweijs en wij zijn ook eigenweijs. Op onze geheel eigenweijze manier doen wij het net even anders, gezelliger, lekkerder, origineler en informeler, zodat iedereen zich bij ons thuis voelt. Dat is ons doel: heerlijk proeven van huisgemaakte hapjes, menu’s, high tea, high wine, borrel bites en meer, allemaal in een fijne sfeer. Heerlijk lunchen, koffie met iets lekkers of gezellig borrelen met vrienden. Dat brengen we trouwens ook graag naar je toe met onze catering.
Sinds 1 april 2025 – geen grapje! – zijn Kris en Sjoerd de trotse eigenaren van Eigenweijs. Kris zie je vooral in de weer met drankjes, hapjes en een gezellig praatje, Sjoerd regelt op de achtergrond de reserveringen, heeft visie en springt bij als afwasser, kortom: zorgt voor een ijzersterke fundering. Samen met een gouden team van bediening, chef-koks in de keuken én cateringkeuken. O ja, dan hebben we ook nog een communicatieteam dat over al dat lekkers on speaking terms blijft met jou, zoals met de nieuwsbrief.
Eigenweijs bestaat al ruim 15 jaar en heeft haar Groesbeekse karakter en gezelligheid altijd behouden. Dat is ook ons doel, naast vernieuwing en meegaan met nu, het vertrouwde beschermen. Intussen heeft Eigenweijs een moderner, lichter interieur, maar we blijven natuurlijk trouw aan het bekende Eigenweijs gevoel; dezelfde sfeer, gastvrijheid en gezelligheid waar jullie ons van kennen.
Wist je dat wij ook mensen weer aan het werk helpen met een afstand tot de arbeidsmarkt? Als Eigenweijs vinden we het belangrijk om ons steentje maatschappelijk bij te dragen. Daarom zijn we eind maart gestart met een samenwerkingstraject met het Werk en Leerbedrijf.
Wil je meer weten, heb je opmerkingen of leuke ideeën? Neem gerust contact met ons op!